نکات مهم برای خرید پیراهن اینترنتی

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1401/11/26
133
+ 3 | - 0

نکات مهم برای خرید پیراهن اینترنتی

انواع پیراهن مردانه در طرح و رنگ های متفاوت با قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارد.

معمولا پیراهن‌های مردانه ساده در مراسم‌های رسمی زیر کت استفاده می‌شود و پیراهن‌های مردانه طرح دار (پیراهن‌های مردانه راه راه، پیراهن‌های مردانه خطی و چهارخانه، پیراهن‌های مردانه هاوایی و ... ) در موقعیت‌های غیر رسمی و معمولا بدون کت و با شلوار پوشیده می‌شود.

در این بخش نکاتی را یادآور می‌شویم که در انتخاب پیراهن مردانه موثر می‌باشد. خیاطی آریا با چندین سال تجربه و تولید محصولات با‌کیفیت برای برندهای مختلف شما را در خرید پیراهن اینترنتی باکیفیت یاری می‌کند.

1 - سایز و اندازه گیری:

اندازه دور گردن، قد، دور سینه و کمر، بلندی آستین، دور مچ، سرشانه سایز شما را مشخص می‌کند و به شما کمک می‌کند که بهترین پیراهنی که مناسب شماست را انتخاب کنید پیراهنی که قصد خرید دارید نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد.

با پوشیدن پیراهن گشاد چاق و خپل به نظر خواهید رسید.

 

اما چگونه سایز مناسب را انتخاب کنیم ؟

برای پیدا کردن بلندی قد پیراهن کافیست با متر از کنار گردن تا جایی که مد نظرتان است را اندازه بگیرید.

در حالتی که گردنتان کاملا صاف است و به روبه رو نگاه می‌کنید متر را دور گردن خود بپیچید و برای راحت نفس کشیدن یک انگشت را زیرمترقرار دهید، با این اندازه به دست آمده سایز یقه شما مشخص می‌شود.

با اندازه گیری فاصله بین دو بازو از پشت گردن، اندازه دقیق شانه به دست می‌آید.

برای پیدا کردن اندازه دقیق آستین کافیست دست خود را صاف نگه دارید و از جایی که دقیقا سر شانه تمام می‌شود تا پشت دست (گودی دست) را اندازه بگیرید.

برای اندازه گیری دقیق دور سینه، دور کمر( معمولا جایی که ناف شما قرار دارد)، دور باسن، متر را مطابق عکس به صورت دایره ای در پهن ترین قسمت سینه، کمر و باسن فیکس کنید به طوری که بدون کشیدن متر فقط یک انگشت بین متر و بدن شما فاصله وجود داشته باشد.

اندازه تقریبی پیراهن سایز اسمال:

( بلندی قد 74 سانتی متر، شانه 46 سانتی متر، بلندی آستین 61 سانتی متر، یقه 37 سانتی متر، دورسینه 92 سانتی متر، دور کمر 88 سانتی متر، دور باسن 92 سانتی متر)

 

اندازه تقریبی پیراهن سایز مدیوم:

( بلندی قد 77 سانتی متر، شانه 47 سانتی متر، بلندی آستین 63 سانتی متر، یقه 39 سانتی متر، دورسینه 96 سانتی متر، دور کمر 92 سانتی متر، دور باسن 96 سانتی متر)

 

اندازه تقریبی پیراهن سایز لارج:

( بلندی قد 79 سانتی متر، شانه 49 سانتی متر، بلندی آستین 65 سانتی متر، یقه 41 سانتی متر، دورسینه 102 سانتی متر، دور کمر 98 سانتی متر، دور باسن 102 سانتی متر)

 

اندازه تقریبی پیراهن سایز ایکس لارج:

( بلندی قد 82 سانتی متر، شانه 51 سانتی متر، بلندی آستین 67 سانتی متر، یقه 43 سانتی متر، دورسینه 110 سانتی متر، دور کمر 104 سانتی متر، دور باسن 110 سانتی متر)

 

اندازه تقریبی پیراهن سایز دو ایکس لارج:

( بلندی قد 86 سانتی متر، شانه 53 سانتی متر، بلندی آستین 68 سانتی متر، یقه 45 سانتی متر، دورسینه 118 سانتی متر، دور کمر 110 سانتی متر، دور باسن 118 سانتی متر)

 

اندازه تقریبی پیراهن سایز سه ایکس لارج:

( بلندی قد 78 سانتی متر، شانه 55 سانتی متر، بلندی آستین 69 سانتی متر، یقه 47 سانتی متر، دورسینه 126 سانتی متر، دور کمر 116 سانتی متر، دور باسن 126 سانتی متر)

 

اولین نکته در خرید پیراهن اینترنتی باکیفیت این است که زمانیکه پیراهن را می‌پوشید و تمام دکمه های آن را می‌بندید دو الی سه انگشت فاصله بین یقه باشد.

دومین نکته این است که بازوان خود را به سمت بالا و پایین حرکت دهید اگر سرآستین به قدری گشاد و بلند بود که به دور مچ شما پیچ نخورد پیراهن مناسب سایز شماست.

 

2 – جنس پارچه:

جنس پارچه پیراهن مردانه معمولا از پنبه یا پلی استر یا ترکیبی از هر دو است.

 جنس پارچه یک فاکتور خیلی مهم در خرید پیراهن اینترنتی باکیفیت است. میزان درصد پنبه کار شده در پارچه خیلی مهم است چرا که هر چه درصد پنبه بیشتر باشد، لطافت پارچه بیشتر شده، تعریق کمتر است و در نهایت احساس راحتی بیشتری در پیراهن خواهید داشت.

هنگام انتخاب پارچه شرایط آب و هوایی محل سکونت خود را در نظر بگیرید.

 

3 – رنگ پارچه پیراهن:

رنگ پیراهن باید علاوه بر حس خوبی که به شما منتقل می‌کند، کاربردی هم باشد.

رنگ هایی مثل سفید، خاکستری، کرم، مشکی و آبی رنگ هایی هستند که خیلی راحت با بقیه رنگ ها قابل ست شدن هستند.

 

4 – مدل پیراهن:

در هنگام خرید پیراهن اینترنتی باکیفیت باید به مدل پیراهن اعم از مدل یقه، سرآستین، جلو پیراهن وجیب هم توجه کنید که در این قسمت به طور مفصل همراه با شکل توضیح داده شده است.

 

انواع یقه پیراهن

یقه فرنچ دوتایی، یقه فرنچ معمولی، یقه فراک

این نوع یقه‌ها برای افراد با صورت‌های باریک، هنرمندان و اشخاص با سلیقه‌های خاص مناسب هستند. نوار دور گردن با یک دکمه بسته می‌شود و به عنوان یقه استفاده می‌شود.

 

 

یقه کشیده هشت و نیم سانتی خرگوشی

این نوع یقه به یقه نوک تیز نیز معروف است.همراه با این یقه می‌توان از کراوات هم استفاده کرد.

یقه فراک دو تکه (پاپیونی)، یقه فراک

این نوع یقه‌ها برای افراد با صورت‌های گرد مناسب است. همچنین از این نوع یقه‌ها در مراسم‌های رسمی همراه با پاپیون یا کراوات استفاده می‌شود. لبه‌های یقه کوتاه و به شکل بال می‌باشد.

یقه دکمه مخفی (یقه کشیده زیر برگه بندینک دار)

این نوع یقه برای هر نوع فرم صورت مناسب است. این نوع یقه بر‌جسته کننده گره کراوات است.

 

یقه کشیده نوک یقه گرد

این نوع یقه مناسب افرد با صورت‌های باریک است. این نوع یقه ساده و کلاسیک است و اندازه‌ی آن مناسب برای زیر کت گذاشتن و بستن کراوات است و با هر نوع گره کراوات پهن یا باریک همخوانی دارد.

 

یقه نیمه پهن (هفت سانتی)

این نوع یقه مناسب افراد با صورت‌های کشیده یا افراد با گردن‌های بلند است. کسانی که علاقه‌مند به گره کراوات پهن هستند بهتر است از این نوع یقه استفاده کنند.

 

یقه کلاسیک (هفت و نیم سانتی)

این نوع یقه مناسب برای تمام فرم‌های صورت است. و معمولا با کراوات پوشیده می‌شود.

 

یقه کلاب (چهار سانتی، نوک یقه گرد)

این نوع یقه مناسب برای تمام فرم‌های صورت است. و معمولا با کراوات پوشیده می‌شود. این نوع یقه برای افرادی که دوست دارند بسیار خاص باشند مناسب است.

یقه دکمه‌دار

این نوع یقه مناسب برای تمام فرم‌های صورت است. و معمولا هم با کراوات و هم با پاپیون پوشیده می‌شود. در پایین لبه‌های یقه یک دکمه کوچک وجود دارد که همیشه بسته است.

 

انواع مچ پیراهن

مچ پیراهن می‌تواند تک دکمه یا دو دکمه باشد و در مراسم رسمی با دکمه سردست بسته می‌شود.

 

انواع تبله پیراهن

به قسمت جلو پیراهن تبله گفته می شود. تبله انواع مختلفی دارد از جمله:

 مدل جلو دکمه مخفی

 مدل جلو لبه دار

مدل جلو ساده

 مدل جلو بسته

که می تواند کاملا جلو بسته باشد یا نیمی دکمه دار و نیم دیگر جلو بسته.

5 – کیفیت پیراهن:

در هنگام خرید پیراهن مردانه به کیفیت پیراهن خیلی دقت کنید.

لایی استفاده شده در یقه و مچ، پارچه، کیفیت دوخت، دکمه ها و همچنین نخ استفاده شده برای دوخت پیراهن مردانه در کیفیت پیراهن تاثیر گذار هستند.

قطعا خرید یک پیراهن با کیفیت بهتر از داشتن یک کمد پیراهن بدون کیفیت است. پیراهن مردانه با کیفیت علاوه بر حس خوب، دوام بیشتری هم خواهد داشت.

 

6 – ارزش و قیمت گذاری:

علاوه بر کیفیت پیراهن مردانه، قیمت آن هم بسیار مهم است. سعی کنید پیراهنی را بخرید که علاوه بر کیفیت، ارزش قیمت گذاری داشته باشد.

 

7 – در صورتی که شرایط وجود دارد، پیراهن را بپوشید:

برای اینکه از خرید خود راضی باشید سعی کنید حدالامکان قبل از خرید اینترنتی، پیراهن را بپوشید.

اگر شریط حضوری ندارید مطمعن شوید که امکان برگشت پیراهن در صورت عدم رضایت وجود دارد.

 

8 - چرا فروشگاه آریا (خیاط آریا) ؟

خیاط آریا بیش از بیست سال سابقه شخصی دوزی دارد و همین امر یکی از دلایل برتری خیاط آریا نسبت به رقبای خود در زمینه تولید می‌باشد.

در این مجموعه تمام پیراهن‌های تولید شده به صورت شخصی دوزی و تک به تک دوخته می‌شود.

کیفیت و برتری پیراهن‌های خیاط آریا نسبت به رقبای خود در این زمینه کاملا محسوس است.

همچنین به دلیل تجربه بالای جناب آقای محمدی در زمینه شخصی دوزی، اندازه‌های پیراهن‌های مردانه در سایز اسمال، مدیوم، لارج و ... متناسب با سایز عموم طراحی شده و بعد از خرید با مشکل تعمیرات اعم از کوتاه کردن، تنگ کردن و گشاد کردن پیراهن ( که معمولا در سر شانه و آستین شاهد آن هستیم) مواجه نمی‌شوید.

نکته مهم دیگر این است که چون در فروشگاه آریا، خیاط آریا خود تولید کننده است و پای واسطه در میان نیست علاوه بر کیفیت بالا شاهد قیمت پایین محصولات نیزهستید.

9 – نتیجه گیری:

در نهایت سلیقه و انتخاب شما مهمترین فاکتور در انتخاب پیراهن مردانه است.

علاوه برآن درهنگام خرید پیراهن باید به رنگ پیراهن، جنس پارچه، کیفیت دوخت، سایز مناسب پیراهن و تناسب پیراهن با اندام شما توجه داشته باشید.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید

  • lists
تمامی حقوق برای فروشگاه خیاطی آریا محفوظ می باشد